poniedziałek, 25 października 2010

Polska Biżuteria

Co ja się będę tłumaczyć, dawno nie zaglądałam i to ja się z tym najgorzej czuje. W pracy szaleństwo i ledwo się wyrabiam. To jest pierwszy mój wolny wieczór od długiego czasu. Więc i z weną jakoś powoli. Wszystko co związane z blogiem i portalem odłożone na nieokreśloną przyszłość. W tym tygodniu mam szkolenie z technik relaksacyjnych:P to się pewnie przyda. Przynajmniej nie zaszkodzi. Ale żeby nie było, że już tak mnie w ogóle nic nie rusza to chce wam pokazać portal :
Polska Biżuteria

bardzo fajnie zrobiony i sporo ciekawych wiadomości dla tych, co się interesują biżuterią.
A w dodatku prowadzą konkurs
Konkurs
normalnie mogłabym wszystko to na siebie założyć, dawno nie widziałam konkursu z tak obiecującą biżuterią. Ludzie to jednak są utalentowani.
I tak na koniec polecam kontrowersyjny wywiad z jednym z twórców biżuterii w starym stylu. Może wywiad nie jest sam w sobie kontrowersyjny ale komentarze pod nim są. Mi się przypomniały stare dobre czasy w przemyśle jubilerskim. Stara dobra szkoła, i szczególnie w samym wywiadzie czuć ten klimacik.

Wywiad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz