poniedziałek, 21 grudnia 2009

Prezentowe szaleństwo

Macie już wszystkie prezenty? Ja mam, oprócz tego przygotowuję prezenty biżuteryjne dla innych ludzi. Spieszę się, żeby wyrobić z kilkoma fajnymi zamówieniami. Z tego powodu nie mam czasu posiedzieć i porobić zdjęć. Nie umiem obsługiwać, tego co mam i zdjęcia są fatalne. Robię je tylko i wyłącznie po to żeby utrwalić jakkolwiek to co zrobiłam. Z tego powodu wpadam we frustracje. Wiem, że na razie nie mam czasu żeby się pouczyć tego ... aparatu, wiem, że muszę jakoś utrwalić to co robię bo potem nie będę już miała takiej możliwości jak to pójdzie do ludzi, i wiem, że zdjęcia robię fatalnie. Zostałam sama na polu bitwy:( Piętnaście minut robienia naszyjnika i godzina robienia tego zdjęcia. Pocieszające są dwie rzeczy:
1. Niedługo Wigilia i pewnie pogodzę się z aparatem.
2. Mam masę pięknej biżuterii, która uraduje kogoś wyjątkowego pod choinką.

Owocnych i piernikowych przygotowań do Świąt!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz